Sunday 10 June 2012

Arh sekolah semula.!

Okey hari ni aku nak habaq dekat hampa semua pasal cuti sekolah dah habis dan dah kena naik sekolah balik.Perh gua tak puas cuti lagi lah cikgu-cikgu hoii..!bagi lah cuti lama-lama sikit dalam sebulan ke boleh lah aku rehat puas-puas dekat rumah niyh boleh bangun lambat apa semua niyh tengok dah kena bangun awal-awal pagi balik semula,kena kemas jadual waktu dengan iron baju sekolah."WOII MALAS NAK BUAT SEMUA TU." Eceh aku tahu yang sebenarnya cikgu-cikgu niyh pun tak puas cuti sebenarnyakan..Heheh.!Lagi-lagi yang baru kahwin lagi lah tak puas sebab baru kahwin dah kena naik kerja balik padahal baru nak mesra-mesra bagaii.. Hari niyh dah kena balik beratur lama-lama dekat assembly tu sambil dengar pengetua berceloteh.Haii tak sanggup den nak dengar pengetua den tu berceloteh dah lah banyak cakap.Huhuhu.!Lepas dah habis assembly aku dah suka dah sebab dah boleh masuk kelas dan buat kerja yang biasa aku buat dalam kelas iaitu kerja TIDUR lah apalagi nak buat dalam kelas.HEHE.!Okey dalam kelas tadi dah dapat 3 paper dan alhamdulillah semuanya okey lah tak adalah teruk sangat dan boleh dibanggakan.Nak tahu ke markah.? Tak payah lah malu aku nak bagitahu sobab den bukan pandaii pun hah...kang den koba korang gelak. Hmm.Rasanya sampaii sini jelah aku nak cerita pasal post niyh sebab aku nak tidur badan dah letih.

Mohd afiq

No comments:

Post a Comment