Tuesday 12 June 2012

Dia call.!!!

Semalam masa aku tengah rilek-rilek dekat rumah sambil main game pool dekat Facebook.Tiba-tiba aku dengar phone aku ada orang call cepat-cepat aku berlari masuk bilik ambil phone aku then bila ada orang call kita mestilah kita tengokkan siapa yang call tipulah kalau tak tengok.HAHA.!.Then lepas aku ambil phone aku terus aku tengok siapa yang call aku tuh..bila tengok nu 013 something aku pelik lah nombor siapa pulak call aku niyh kan apalag aku jawab lah dengan sopan santunnya.HAHAHA.!.Aku cakap lah "Hello niyh siapa.?"Then dia cakap "Kenal tak niyh siapa.?"Aku pun cakap lah "Suara macam pernah dengar tapi niyh siapa ehh.?"Dia pun cakap cubalah teka"Aku balas balik "Nak kena teka jugak ke cakap jelah niyh siapa."Lepas tu dia cakap"NIYH SAYANGLAH BB.!"masa tu aku dah happy gila sebab dapat dengar suara awek aku yang dah lama aku tak contact tu.Aku dengan dia dah lama gla tak contact each other tapi aku tak kisah semua tu asalkan dia tetap setia dengan aku and dia tak curang dengan aku tu dah mencukupi bagi aku.Lepas dah tahu yang call tu dia aku pun berbual lah macam-macam but the most important thing yang aku dah lama nak tanya dia is macam mana rayuan dia nak masuk UITM.Dia cakap dia ada dapat surat pasal rayuan tu and UITM suruh dia datang interview dekat sana.Apalagi aku terus cakap pergi jelah mana tahu masa interview tu ada rezeki dia dapat masuk UITM.Dia cakap dia dah bincang dengan ayah dia yang pasal rayuan tu.Aku mintak sangat supaya dia dapat pergi interview tu and dapat masuk UITM sebab aku nak tengok dia berjaya takkan dia nak kerja tempat2 biasa jekan.
Okey lah sampaii sini jelah cerita aku sebab tu je yang aku bualkan dengan dia semalam.HAHA.!Bye-bye..

Mohd afiq

No comments:

Post a Comment