Thursday 14 June 2012

Gembira bercampur sedih

Assalammualaikum Salam 1 Dunia.Hari ni aku nak cerita benda yang dah lama aku pendam dalam hati beku niyh.Ceritak niyh pasal membe perempuang yang rapat gila dengan diri aku.Nama girl yang rapat dengan aku niyh Nurul Asikin Binti Sorman gambar dia ada dekat tepi tuhh kan..Okey aku start cerita sekarang ehh.Cerita dia mula-mula macam niyh ada membe laki aku niyh suka dekat kawan perempuan aku niyh..aku ingatkan dia main-main sebab budak laki ni jenis yang suka bergurau dengan kawan-kawan so aku anggap benda tu memain jelahkan mula-mula.Then bila dah lama-lama membe laki aku niyh asyik tanya dekat aku sahaja pasal Syikin niyh.Aku masam tuh pun dah rasa pelik sikit lah tapi tak apalah aku biarkan sahaja.Aku mula rapat dengan Syikin niyh sejak aku Form 4 dan aku pun dah anggap dia macam adek kandung aku sendiri lagipun dia dah banyak tolong aku bila aku ada masalah sebab tu aku sayang dia as a little sister lah tak lebih pun..Aku pernah janji dekat diri aku yang aku akan jaga si Syikin niyh sampaii dia dapat boyy baru dan itulah janji aku pada diri aku.Sampai lah satu hari niy dia cakap dengan aku yang dia dah couple dengan membe laki aku tuhh dan masa tuhh aku rasa happy gila sebab dia dah ada boyy baru and lepas niyh boyy dia boleh jaga dia sebab membe laki aku tu baik orangnya.But at the same time rasa sedih mula datang dalam diri aku sendiri sebab lepas niyh aku dah tak boleh rapat sangat dengan dia sebab aku pernah berjanjikan yang aku akan jaga dia sampai dia dapat boyy baru dan aku tak nak lah sebab aku terlalu rapat dengan dia boyy dia boleh kecik hati or whatever lah kan..Sebab aku nak dia happy je dengan boyy baru dia tu..So Syikin lepas niyh kau jangan ingat aku nak jauhkan diri daripada kau ke apa aku takkan buat  macam tu.Aku cuma batas-batas kan sahaja rapat kita tu supaya boyy kau tak kecik hati..Maaf deyh.

No comments:

Post a Comment