Sunday 17 June 2012

Hangout with buddies

Semalam lepas tolong merewang dengan tolong-tolong  macam katering dekat rumah mak angkat aku,aku dengan membe-membe aku pun planning nak gerak bandar nak pergi susur kacau pondan lepas tu nak gerak lido tengok race then baru gerak pergi kedai mak syahrol dekat setia tropika.Lepas habis je kenduri tu kita orang terus gerak ke bandar..Bila dah sampai dekat susur je kita orang bukak tingkap kereta pergi kacau pondan-pondan dekat situ then membe aku sorang ni berbual lah dengan pondan dekat situ  membe aku tanya pondan tu macam niyh:
Aqib:Buat apa tu.?
Pondan:50 je nak kngkek.?
Aqib:HAHA.!Hisap rokok ke.?
Pondan:Tak la hisap batu..
Aqib:Nak tumpang ke.:
Pondan:Boleh jugak.!
Lepas dah puas mengacau pondan-pondan dekat siti kita orang terus blah gerak pergi lido pulak.Tapi tak boleh blah lah dengan pondan tu perangaii macam apa seyh lepas tuh dah lah kuat menganjing.Hadoii ye phunn..!And then bila dah sampai lid kita orang park kereta dekat tepi lido tuh sambil-sambil tengok kereta dengan motor race.Kita orang lepas sana dalam 1 jam lebih then polis buat RUSH pulak masam tuh but nasib baik kita orang sempat blah kalau tak mampuih masuk balai malam tu..Lepas dah tengok pondan dan tengok orang race perut pun dah lapar..kita orang gerak kedai mak syarol sampaii sana je semua terus buat makanan sendiri sebab dah lapar.HAHA.!Lepas perut kenyang hisap shisha confirm sedap punyakan apalagi BANG SHISHA REDBULL MINT.!Bila shisha dah sampai je kita orang pun hisap lah then aku mula rasa yang flavour tu sejuk dan tak sedap weyh.!!Tapi tak apalah sebab lepakkan so hisap sahajalah.Jam pun dah menunjukkan pukul 4 pagi semua mata pun dah macam ikan puyu layu je..Apalagi balik rumah lah..sampai rumah pukul 5.
Okey lah geng sampai Siti situ sana sini jelah cerita aku hang dengan membe aku malam tadi.Btw seronok dengan membe

Mohd Afiq

No comments:

Post a Comment