Wednesday 20 June 2012

Gym Time.!

Hey-hey hari niyh aku nak habaq dekaq hang pa semua yang hari niyh aku pergi GYM sama cek punya kawan.Tak nampaq gambaq dekat atas tu gambar orang pergi GYM.Tu badan aku tuh...HAHA.!Gurau okey..Actually ni first time aku pergi GYM dengan membe-membe aku semua.Mula-mula masukkan bapak ahh aku punya jakun tengok peralatan dia semua.First time lah katakan..HEHE.!Sampai-sampai je aku dengan membe aku semua pergi tingkat tiga tempat untuk body building then bila dah masuk hambik kau badan semua macam apa siak.!!!Badan aku dengan membe-membe aku semuanya keding-keding je kan.HAHAHA.!Apalagi dah sampai GYM main lah kan takkan tengok sahaja.Hambik kau semua benda alah dalam GYM tu aku try and last-last bila masa nak gerak balik badan semua dah lenguh-lenguh sampaikan nak bawak motor pun aku tak larat tahu.!Btw best sangatlah sebab pergi GYM dengan kawan walaupun badan ni semua macam nak tercabut.Huahuah.!!
      Mohd Afiq
                                                  

No comments:

Post a Comment